Fakty o direct maily
Direct mail generuje najlepšie inbound leady. Prejdime si fakty, pretože čísla neklamú. Tieto prekvapivé informácie o direct mailu môže aj trochu šokovať!
Vedeli ste, že 40 % spotrebiteľov vyskúša nový podnik po prečítaní direct mailu? Napríklad, ak leták informuje o novej reštaurácii vo vašom okolí, ktorá ponúka zľavu 10 %, budete aspoň premýšľať o tom, že ju navštívite nabudúce, keď pôjdete na večeru.
Viac ako 70 % opýtaných tvrdí, že direct mail je osobnejší ako e-mail. Je jednoduché rozposielať e-maily a osloviť tak masy, ale na to, aby ste našli niečiu adresu a poslali direct mail, potrebujete trochu viac úsilia. Platí to dvojnásobne v prípade, keď ide o personalizovaný direct mail určený špecifickému príjemcovi. Čím špecifickejšia je vaša ponuka pre potreby adresáta, tým je pravdepodobnejšie, že adresát zareaguje.
Spotrebitelia trávia v priemere 30 minút čítaním svojej pošty pri rôznych príležitostiach, čo direct mail výrazne zvýhodňuje oproti digitálnej reklame. Priemerný človek strávi čítaním e-mailu menej ako jednu minútu. To je zjavná výhoda vašej marketingovej ponuky, ak je prezentovaná, keď máte ideálnu pozornosť adresáta.
Directmailová reklama má podľa Directmarketingovej asociácie návratnosť investície v priemere 13 k 1. Posledný fakt môže byť najprekvapivejší zo všetkých – ľudia narodení okolo prechodu tisícročí sú na directmailovú reklamu v skutočnosti najcitlivejší. Práve vstupujú do veku, keď budú nakupovať svoje vlastné autá alebo investovať do svojich prvých domovov, a najlepší spôsob, ako zachytiť ich pozornosť nápomocnou a informatívnou ponukou, je práve prostredníctvom direct mailu.